Prismodell
Första kontakten
Telefonsamtal
Tillsammans går vi överskådlig igenom ditt ärende och du får eventuellt skicka in några underlag som vi kan behöva för att kunna göra en initial bedömning av ditt ärende. Detta kostar inte något.
Första kontakten
Genomgång
Initialt möte
Beroende på ert ärendes komplexitet hoppar vi till nästa moment eller samlas för mer djupgående analys av ärendet. Vi lämnar förslag på hur många timmar detta kan ta och informerar om kostnaden.
Genomgång
Transparens
Kostnadsbild
Vi gör en bedömning om vilka resurser ert ärende kan ta i anspråk och presenterar detta för er. I vissa fall kan vi lämna fast pris. I ärenden som vi ska föra process gentemot myndigheter är det oftast svårare att lämna ett fast prisförslag, däremot fastställer vi ett kostnadstak för att undvika ekonomiska överraskningar. Detta moment kostar inte något eller.
Transparens
Du anlitar oss
Arbetet påbörjas
Ni ger oss uppdraget och vi jobbar tills ni blir nöjda. Hädanefter sker allt utbyte av underlag och dokument genom vår digitala portal. På så sätt säkerställer vi snabb och effektiv hantering av ärendet även när GDPR reglerna eller annan säkerhetsaspekt skulle förhindra digital kommunikation.
Du anlitar oss
Återkoppling I
Nytt möte
Beroende på ärendets komplexitet kan vi behöva ha fler eller färre fysiska eller digitala möten.
Återkoppling I
Återkoppling II
Knyta ihop eller ta igen
Vi går igenom myndighetens beslut eller dom och bestämmer huruvida vi ska gå vidare med ärendet. Om vi bedömer utgången av ärendet vara av intresse för det rådande rättsläget och beroende på vår aktuella arbetsbörda kan vi tillämpa reducerad arvode eller välja att gå vidare med ert ärende pro bono om ni samtycker.
Återkoppling II
Dela denna sida på: